.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح پارك ترافيك ساری

پارك ترافيك ساری در زميني به مساحت 7 هزار متر مربع با اعتبار 400 ميليون تومان در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله ساری افتتاح شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، سید عیسی هاشمی معاون عمراني استاندار مازندران در مراسم افتتاح این پارک ترافیکی در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله ساری گفت : این طرح که به طور همزمان در خرم‌آباد تنكابن و بابل نیز افتتاح شده است در حوزه فرهنگ و آموزش از ارزش‌هاي بالاي برخوردار است.

وی افزود : انجام كارهاي فرهنگي آنقدر ارزشمند است كه مي‌توان ارزش بعضي از پروژه‌هاي فرهنگي را بيشتر از صدها ميليارد تومان عنوان كرد.

هاشمی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در سنین کودکی کمک به حل ریشه ای مسائل خواهد کرد افزود : ساخت اين پارك نخستين گام در تخصصي كردن توسعه شهرها از لحاظ فرهنگي است .

معاون عمراني استانداري مازندران گفت : با فرهنگ سازی و اقدامات درست فرهنگ ترافيك براي کودکان نهادينه می شود.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي مازندران نیز در اين مراسم با بیان اینکه این پارك ترافيكی در3 فاز تکمیل می شود گفت : براي اين پارك امكاناتي نظير ماشين‌هاي شارژي، كامپيوتر، دوچرخه و تابلوهاي علايم رانندگي در نظر گرفته شده است.

فرهاد صالحيان با اعلام اينكه 40 درصد تصادفات رانندگي و حوادث آن براي سنين زير 20 سال اتفاق مي‌افتد، تصريح كر د: با فرهنگ‌سازي مسائل ترافیکی از سنين كودكي مي‌‌توان در حل این مسئله گام های مثبتی برداشت.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزاني كه در اين طرح آموزش می بینند گواهينامه دريافت خواهند كرد افزود : پارك ترافيك در يك محيط شبيه‌سازي شده و بازي‌هاي نرم‌افزاري مي‌تواند براي دانش آموزان موثر باشد.

به گزارش ایسنا، رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز فرهنگ‌سازي را در بهبود شرايط زندگي مهم خواند و گفت: توسعه فرهنگ ترافيك يكي از دغدغه‌هاي زندگي شهرنشيني است كه با توسعه فرهنگ ترافيك معضلات اين بخش حل مي‌شود.

عبدالوحيد فياضي افزود: سازمان آموزش و پرورش مازندران سعي مي‌كند كه در بعضي از شهرها زمين مورد نياز براي احداث اين پارك‌ها فراهم كند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی با آموزش هایی که توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد می توانند از این پارک ها استفاده کنند گفت: نصب ماكت‌هاي جانمايي بيمارستان، تابلوهاي رستوران، سيستم مانيتورينگ، نورافكن، عكس‌هاي پمپ بنزين، ايجاد فضاي باز براي بازي و تفريح و دوربين‌هاي پيشرفته از امكاناتي است كه بايد براي اين پارك در نظر گرفته می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.